Jednostavno rješenje za eRačune i fiskalizaciju, bez dodatnih troškova razvoja.
eRačun ili elektronički račun podrazumijeva račun koji je izdan, poslan i zaprimljen u strukturiranom elektroničkom obliku što omogućuje njegovu automatsku i elektroničku obradu bez papira i ručnog unosa.
Fiskalizacija 2.0 nadograđuje postojeći model (Fiskalizacija 1.0 za gotovinske transakcije) i uvodi obvezu fiskalizacije eRačuna za transakcije između poslovnih subjekata (B2B), prema građanima (B2C) i javnoj upravi (B2G), te automatizirano prijavljivanje podataka Poreznoj upravi u realnom vremenu
Do sada je obveza fiskalizacije vrijedila samo za neke načine plaćanja (gotovina, kartice…). Od 2026. godine – svaka transakcija, bez obzira na način plaćanja, mora proći fiskalizaciju.
Od 2026. godine zaprimanje je obavezno za sve subjekte, a slanje za one subjekte u sustavu PDV-a, a od 2027. godine za sve subjekte je obavezno i slanje eRačuna.
Adeo eRačun je sveobuhvatna usluga za Fiskalizaciju 2.0 i elektroničke račune, u potpunosti usklađena sa zakonima Republike Hrvatske.
Dizajnirana je da pojednostavi digitalno upravljanje računima za male i velike tvrtke, knjigovodstvene servise, ERP integratore i webshopove – bez obzira koriste li fizičku blagajnu, online prodaju ili druge softverske sustave.
Ako nas već niste prijavili kao informacijskog posrednika učinite to što prije. Osim što morate početi slati/zaprimati eRačune, računi koji su do sad bili izdavani kao transakcijski računi (direktna bankovna uplata) se sada moraju fiskalizirati.
Za sve poduzetnike koji trebaju veleprodajnu blagajnu i eRačune ili koriste postojeće alate za fakturiranje i fiskalizaciju, ali im nedostaje eRačun modul.
Za sve poduzetnike, bez obzira jesu li u sustavu PDV-a ili ne – fiskalna blagajna, eRačuni, kartična naplata, robno poslovanje, normativi…
Za sve ERP integratore i knjigovodstvene softvere koji žele API povezivanje i svojim korisnicima pružiti potpuno, integrirano rješenje – bez razvoja vlastitog sustava.
Slanje i zaprimanje eRačuna, fiskalizacija (F1 i F2), eArhiva, API pristup i POS integracija.
Birajte između web sučelja, POS sustava ili API integracije prema svojim potrebama.
Jednostavna integracija u postojeće sustave, bez potrebe za promjenom radnih procesa.
Usluga je uvijek usklađena s važećim zakonima u RH.
Stručna podrška na hrvatskom jeziku, s razumijevanjem lokalnih potreba i zakona.
Jasni paketi i licence bez skrivenih troškova.
Bez obzira jeste li već korisnik Adeo sustava ili tek započinjete suradnju s nama, aktivacija usluge eRačun jednostavna je i brza. Naš tim korisničke podrške vodi vas kroz cijeli postupak i osigurava da sve bude u skladu s važećim propisima
Adeo POS 2025. © Sva prava pridržana.